بنام خدا



لینک دانلود  اسمبلر  RosAsm  (ریاکت اسمبلر )  :



http://bayanbox.ir/download/911748257142030266/RosAsm.zip



از لینک بالا می توانید اسمبلر روسسم  یا همان  RosAsm  را که  نام قدیمی اش   Spasm بود  دانلود کنید 



نکات مهم:


1- پس از دانلود ، لازمست  که ابتدا فایل  RosAsm.zip  را  اکسترکت کنید .


2- بعد از اکسترکت کردن ،  باید  روی  یکی از فایلهای زیر دابل کلیک کنید تا اجرا شود .

یک پیام  نمایش می دهد روی ok کلیک کنید تا وارد محیط  این زبان برنامه نویسی شوید .

3- از منوی  File روی  عبارت  Configuration  کلیک کنید تا دیالوگ مربوط به  پیکربندی  آشکار شود . در این دیالوگ ، روی دکمه ی  Browse در  پایین سمت چپ  کلیک کرده و مسیر  فولدر  RosAsmFiles را مشخص کنید . سپس  روی دکمه ی  B_U_Asm  کلیک کنید تا فایل راهنمای  روسسم را پیدا کنید و باز  روی  ok  کلیک کنید .

4- حالا  روی  ok کلیک کنید تا  روسسم بسته شود . الان دومرتبه کلیک کنید تا این اسمبلر  اماده ی استفاده شود .

5- تمامی نرم افزارهای این اسمبلر منحصرا  در   فولدر  RosAsmFiles  اجرا می شوند . بنابراین شما نیز باید نرم افزارتان را  در همین مسیر  بسازید وگرنه  فقط کامپایل می شود  اما  اجرا نمی شود.

6- دو نسخه از  اسمبلر روسسم در این پکیج قرار دارد که  تفاوت چندانی با هم ندارند . ولی ترجیحا روی نسخه ای که عدد بزرگتری نشان می دهد کلیک کرده و از ان برای برنامه نویسی استفاده کنید .

7- قبل از کامپایل حتما سورس برنامه تان را ذخیره کنید تا  اگر مشکلی پیش  آمد زحمات تان بر باد نرود  . زیرا روسسم بگونه ای ساخته شده که اگر خطایی در حین کامپایل ایجاد شود بطور کامل بسته می شود و عملا هرچی کد نوشته اید از دست می دهید . پس حتما فایل برنامه را  ذخیره  نمایید .  Save 

8- مستندات این اسمبلر را با دقت بخوانید . چون کار کردن با این اسمبلر با سایر اسمبلرها تفاوتهای اساسی دارد . این یک اسمبلر خاص و استثنایی است . پس با یک چیز متفاوت روبرو هستید.






نکته های مهم: 


ممکن است  آنتی ویروس  این فایل را بعنوان یک بدافزار پر از ویروس و تروجان  به شما معرفی کند ولی خیالتان راحت باشد . هرنوع گزارشی مبنی بر وجود ویروس و تروجان در اسمبلر  روسسم  ، اشتباه و غلط است و نباید ترسید . 



ترفند :



برای دانلود این فایلها و فایلهای مشابه ، پس از مشاهده ی هشدار آنتی ویروس ، کافی است روی دکمه ی keep  و سپس روی دکمه ی   keep anyway  در مرورگر مایکروسافت اج ،  کلیک کنید تا فایل مورد نظرتان به راحتی دانلود شود . 





اسمبلر روسسم کاملا سالم است و تمامی گزارشاتی که سایتهایی  همچون  ویروس توتال و یا انتی ویروسها  مبنی بر الوده بودن روسسم  ارائه می دهند کذب است و نباید باور کنید .


این گزارشات معمولا همیشه علیه کامپایلرهای زبان اسمبلی خصوصا  روسسم  ارائه می شود ولی  دروغ است زیرا :


1- زبان اسمبلی هم  زبان برنامه نویسی است و هم زبان مهندسی معکوس که این مورد دوم یعنی مهندسی معکوس دقیقا برخلاف سیاستهای شرکتهای پول پرست نرم افزاری و خصوصا  طراحان انتی ویروس می باشد  . عملا  این شرکتها خصوصا مایکروسافت بزرگترین دشمن زبان اسمبلی هستند و همیشه به دروغ ، زبان اسمبلی را  بعنوان عامل تولید ویروس و تروجان و ... معرفی می کنند تا برنامه نویسان را همیشه به زبانهای سطح بالا و نرم افزارهای کدبسته و گران قیمت وابسته کنند . . گول این نوع گزارشات را نخورید که همگی کذب و دروغ است .


2- زبان اسمبلی و خصوصا  روسسم  توانایی منحصر به فردی در زمینه ی مهندسی معکوس نرم افزارها و سیستم عاملها دارد که این یعنی  آجر شدن نان شرکتهای نرم افزاری دنیا خصوصا مایکروسافت و شرکایش .   هرگز  گول گزارشات مبنی بر ویروس و تروجان که  آنتی ویروسها  ارائه می دهند را نخورید . این یک فریب و یک  خدعه است و یک رفتار کثیف و  غیراخلاقی از طرف مایکروسافت و سایر شرکتهای نرم افزاری است .


3- همه ی شرکتهای نرم افزاری خصوصا مایکروسافت دشمن زبان اسمبلی هستند زیرا نمی توانند هیچ سیستم عامل یا نرم افزار یا انتی ویروس یا بازی کامپیوتری را به  برنامه نویسان و کاربران بفروشند مگر اینکه زبان اسمبلی مرده باشد !!!!


این شرکتهای خبیث و پول پرست دشمن اسمبلی هستند زیرا قادر به فریب دادن برنامه نویسان اسمبلی و  فروختن نرم افزارهایشان به این افراد نیستند . لذا برای جلوگیری از ورشکستگی  عملا علیه زبان اسمبلی خصوصا  روسسم که دیس اسمبلر و ری اسمبلر نیز دارد  موضع گرفته و بخصوص در ویروس توتال  برای روسسم صدها  بدافزار  ردیف می کنند که هرگز نباید به این گزارشات توجه کرد .


4- زبان اسمبلی ذاتا یک زبان اوپن سورس است زیرا در این زبان ، سورس و دیس اسمبلی نرم افزار ، یکسان است و اوپن سورس بودن این زبان خودش دلیل محکمی است بر اینکه این زبان یک زبان خالص و  تمیز و شفاف است و هیچ چیز مبهمی در آن نیست و این موضوع اصلا خوشایند مایکروسافت و سایر شرکتهای نرم افزاری نیست  . 


ضمنا  روسسم  از چند جهت ، اوپن سورس است یکی بواسطه ی اینکه یک کامپایلر زبان اسمبلی است پس طبعا  سورس و دیس اسمبلی نرم افزارهایش یکسان است و اوپن سورس واقعی را ارائه می دهد .


جهت دوم اینکه ، روسمم ، دارای یک دیس اسمبلر با خاصیت ری اسمبل برای مهندسی معکوس نرم افزارهای ویندوزی است و این  موضوع  بشدت با سیاستهای انحصاری و ضدکاربری  مایکروسافت و شرکایش در تضاد است .


مایکروسافت بزرگترین دشمن آزادی کاربر و زبان اسمبلی است و چهره ی این زبان را سالهاست که مخدوش  کرده است . 


بنابراین طبیعی است که انتی ویروسهای ویندوزی  ، روسسم را پر از  ویروس و تروجان معرفی کنند . اما شما نباید نگران باشید. هیچ ویروس یا تروجان در این پکیج وجود ندارد.


روسسم  بزرگترین دشمن انحصارطلبی های شرکت مایکروسافت است و عملا نوعی بیانیه ی سیاسی برضد استکبار نرم افزاری مایکروسافت و شرکایش می باشد.  لذا  مایکروسافت و شرکایش خصوصا طراحان انتی ویروسها تا می توانند علیه  زبان اسمبلی و خصوصا روسسم  موضع می گیرند .


شما  هرگز هیچ کامپایلر زبان اسمبلی را در  استور مایکروسافت نخواهید دید . 


اینها را گفتم که بگویم زبان اسمبلی خصوصا  روسسم که  ابزارهای مهندسی معکوس نیز دارد  خار چشم مایکروسافت و شرکتهای تولید کننده ی انتی ویروس است و عملا  هرگزارشی  که انتی ویروسهای افلاین و انلاین مبنی بر ویروسی بودن روسسم بدهند  کذب محض و دروغ  است  و هرگز نباید باور کرد .


بنابراین با خیال راحت روسسم و سایر کامپایلرهای زبان اسمبلی را دانلود کرده و بکار گیرید و از برنامه نویسی با زبان اسمبلی لذت ببرید و به هشدارهای انتی ویروسها  ذره ای اعتنا نکنید که بجز دروغ و مکر و گول زدن کاربر  و ادامه ی  فرایند کثیف انحصار نرم افزار  چیز دیگری در این گزارشها دیده نمی شود .

از نظر سایت ویروس توتال  همه ی نرم افزارهای تولید شده توسط زبان اسمبلی و حتی خود زبان اسمبلی ، ویروس یا تروجان است !!!!!!


گزارشهای  سایت ویروس توتال  وحی منزل نیست و نباید از این گزارشها  ترسید .   گول نخورید . 


اسمبلی هرگز الوده به ویروس یا تروجان یا ...  نیست و من نیز هرگز فایلهای الوده به بدافزار را  آپلود نمی کنم و با آبروی خودم بازی نمی کنم .  مطمئن باشید .


من هرگز با  آبرو و اعتبار خودم بازی نمی کنم . لذا  هرگز فایلهای الوده به ویروس یا تروجان یا هرنوع بدافزار را  آپلود نمی کنم .  می توانید به من  اعتماد کنید .


نکته : 


پکیج کامل اسمبلر RosAsm که  تمام نسخه های قدیمی و جدید را در خود دارد را می توانید از طریق وبلاگ وحیدمی دانلود نمایید . 


نام این پکیج ؛ RosAsmFull.zip  می باشد . برای دانلود این  پکیج ؛ به آدرس مربوطه در وبلاگ وحیدمی مراجعه فرمایید 



آدرس وبلاگ وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir 


 برای یافتن پست مربوط به دانلود پکیج کامل اسمبلر روسسم ، می توانید به نقشه وبلاگ وحیدمی به آدرس زیر مراجعه فرمایید :


نقشه وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml



آدرس مربوط به دانلود پکیج کامل اسمبلر روسسم در وبلاگ وحیدمی :


https://vahidmy.blog.ir/post/RosAsmFull


لینک مستقیم دانلود پکیج کامل اسمبلر روسسم از پیکوفایل:


https://s18.picofile.com/file/8440934876/RosAsmFull.zip.html


از لینک بالا مستقیما به سایت پیکوفایل وارد می شوید و با کلیک روی دکمه ی " دانلود فایل "  می توانید به راحتی  فایل RosAsmFull.zip  را که حدودا 165 مگابایت  حجم دارد را دانلود نمایید  . این فایل حاوی تمام نسخه های قدیم و جدید اسمبلر RosAsm  می باشد و علاوه بر آن حاوی صدها نرم افزار و فایل آموزشی نیز می باشد که به شما در یادگیری سریع زبان اسمبلی روسسم ، یاری می رسانند . 











وحید محمدی -  وبلاگ  سپاسم


https://spasm.blog.ir